Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeDokładnie. Autor widać niewiele wie na temat Scotoiler'a. System który tu opisuje ma jedną zasadniczą wadę. Nie da się ustawić dobrze dozowania oleju. A to dlatego że w Polsce rano masz 10 st a w Południe często 30 - i tak jak ustawisz dozowanie w temp. 10 st to w południe będzie się lał olej "wiadrami" robiąc głównie syf (zmienia się lepkość oleju). A jak ustawisz w południe to rano nie będzie smarował wogóle. Co prawda są od producenta dostępne oleje o dwóch różnych gęstościach ale to niewiele zmienia - nie będziemy przecież co chwile ich wymieniać w zależności od pogody. Inną sprawą jest E-system. Jest to dużo lepsze rozwiązanie (dozowanie sterowany elektronicznie za pomocą akcelerometra) jednakkę nie kosztuje to 500 zł tylko ok 1200+. No i na koniec jak ktoś chce pisać coś w temacie to niech go dogłębnie pozna. Ten artykuł jest kolejnym laickim opisem typowym dla scigacz.pl. Coś tam niby wiecie że gdzieś dzwoni ale nie wiecie w którym kościele. Ale artykuł jest i wprowadza ludzi w błąd...
OdpowiedzUstawienie dozowania oleju ustawiasz na panelu elektronicznym (mowa o scottoiler esystem) i nie ma znaczenia jaka jest temperatura na dworze to pompa dawkuje zawsze tą samą ilość oleju,
Odpowiedz